Aangescherpte procedure voor Ruckus Watchdog Support

ruckus-watchdog-710x200

Ruckus Wireless heeft de regels met betrekking tot het verlengen van support contracten aangescherpt. Waar voorheen de verlenging op de datum van aanschaf in ging, gaat deze nu met terugwerkende kracht in op het moment dat het oude support contract is verlopen. Wanneer het support contract afloopt verkrijgt u hier een melding van in interface van de ZoneDirector.

Voorbeeld:
Op 1-1-2011 is 3 jaar support aangeschaft. Wanneer men op 13-7-2014 gebruik wilt maken van Ruckus Support lukt dit niet omdat het support contract is verlopen en men besluit om deze met 3 jaar te verlengen. In de oude situatie zou dit support contract geldig zijn t/m 13-7-2017. Tegenwoordig zal het nieuwe support contract met terugwerkende kracht ingaan, waardoor deze geldig is t/m 1-1-2017.

Wat is Ruckus Support?
De producten van Ruckus Wireless worden uitsluitend met support geleverd, waarmee men toegang krijgt tot software updates, verbeterde support en advanced hardware replacement.  Hierbij kan gekozen worden tussen Partner Premium Support of End-User Premium Support voor een periode van 1, 3 of 5 jaar. Bij aanschaf van de producten wordt Ruckus Support gekoppeld aan de hardware en geregistreerd op de gegevens van de reseller of eind-klant. Met Watchdog Support verkrijgt u:

  • Toegang tot Ruckus Support via forum, telefoon en/of e-mail
  • Advanced Hardware replacement wanneer de hardware niet functioneert
  • Software Updates voor verbeterde functionaliteiten

Wanneer u vragen heeft over het Watchdog Support programma van Ruckus Wireless of meer informatie wilt over lopende support contracten dan helpen wij u graag. U kunt hiervoor contact opnemen met uw accountmanager of via 030 – 65 85 125 of sales@alcadis.nl.