Alcadis versterkt team met nieuwe Service Manager

Alcadis

Per 1 juli 2015 is Hans van ’t Hoff in dienst getreden als Service Manager bij Alcadis. Hans zal voor veel partners met SLA’s eerste aanspreekpunt worden en hij zal zorgdragen voor de verdere ontwikkeling van onze Professional Services.

Hans heeft ruime ervaring opgedaan bij verschillende organisaties op het gebied van service management. In de IT- en telecommarkt heeft hij onder andere bij KPN en IBM jarenlang zorggedragen voor de IT dienstverlening binnen verschillende afdelingen en voor diverse klanten. Vanwege zijn ervaring als service manager en kennis van de markt ziet Alcadis in Hans de ideale persoon om onze dienstverlening verder te professionaliseren.

“We zijn er van overtuigd dat we met de toevoeging van Hans opnieuw een stap zullen zetten in onze Professional Services”, zeg Jeroen Lettinck, Chief Technology Officer bij Alcadis. “De afgelopen jaren zijn het aantal netwerkprojecten met partners explosief toegenomen en zij maken hierbij intensief gebruik van onze services. We willen onze partners de hoogste kwaliteit dienstverlening bieden om hen te ontzorgen en te laten profiteren van onze kennis en ervaring op het gebied van netwerken. We vertrouwen erop dat we met Hans aan boord onze partners nog beter kunnen bedienen om gezamenlijk succesvol te zijn in het ontwerpen, realiseren en onderhouden van duurzame private en publieke netwerken die klaar zijn voor het leveren van geavanceerde services.”