Wij ondersteunen u graag met onze technical support

alcadis-site-survey-services-banner
Servicedesk
Supportsite
SLA’s
Alcadis Lab

Servicedesk

Support van fabrikanten beperkt zich vaak tot bugs en troubleshooting van problemen op componentniveau. Indien er uitgebreidere ondersteuning nodig is bij het configureren en integreren dan kunnen partners overwegen om gebruik te maken van de Alcadis Technical Support. In overleg kan er een voorstel gemaakt worden zodat de partner gebruik kan maken van de Alcadis Technical Experts. Afhankelijk van de mate van support kan dit kosteloos voor een aanwijzing tot offertes voor dagdelen remote support.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we voor onze partners een servicedesk ingeregeld die beschikbaar is voor intake gesprekken. Deze servicedesk is doordeweeks telefonisch bereikbaar via de salesdesk tussen 9.00 en 13.00 op 030 – 65 85 125. De servicedesk is ook direct te bereiken per email via support@alcadis.nl.

Belangrijk: vermeld in uw e-mailbericht, of tijdens het telefoongesprek altijd uw klantnummer!

Technical support

Via de supportsite geeft Alcadis haar partners toegang tot technische documentatie over al onze producten. Bent u opzoek naar datasheets, manuals, firmware of andere technische documentatie? Op onze supportsite vindt u alle actuele technische documentatie.

SLA’s

Partners kunnen onderhoudscontracten afsluiten voor Technical Support op de hardware en firmware die door Alcadis geleverd is. Met een onderhoudscontract garanderen wij u eerstelijns ondersteuning bij technische issues om ervoor te zorgen dat de eindgebruiker zo min mogelijk hinder hiervan ondervindt.

Met een onderhoudscontract krijgt u toegang tot het Alcadis Ticketsysteem. Na het inschieten van een ticket nemen de Alcadis Engineers het ticket direct in behandeling en stellen een tijdelijke en/of definitieve oplossing voor.

Alcadis Lab

Het Alcadis Lab beschikt over alle faciliteiten om netwerkapparatuur te ontwikkelen en testen. In het lab worden verschillende situaties nagebootst om de prestaties van LAN en WLAN apparatuur te kunnen beoordelen. Daarnaast kunnen wij ook netwerkapparatuur voor onze partners ontwikkelen, door custom made firmware en configuraties te maken en deze uitvoerig te testen. Alle door ons geleverde producten worden eerst uitvoerig getest in het lab door onze Netwerk Engineers.

Het Alcadis Lab bevat:

  • LAN en WLAN apparatuur van diverse fabrikanten;
  • testapparatuur als smartphones, laptops, IP camera’s, tablets, etc.;
  • traffic Generators voor het nabootsen van situaties;
  • anechoïsche kamer voor Wi-Fi testing.

Maak gebruik van onze support

Heeft u een interessant project of aanbesteding op het oog? Neem voor vrijblijvend advies contact met op ons en wij helpen u met winnen.